Dean Kamen zvyšuje rotaci

Velmi by mne zajímalo, kolik ze čtenářů dokáže zařadit člověka s tímto jménem. Není ani zdaleka typické, a proto je o to snažší zadat jej do vyhledávače google, či online encyklopedie a najít výsledek. Pak však nastane druhá vlna dotazů. Proč?

Proč by měl zvyšovat rotaci, když je po smrti?

To se fakt zabil na naprosto bezpečném stroji?

To je ten co ho zakázali v Praze?

Dovolím si proto všechny zodpovědět, a to od konce.

Dean Kamen je člověk, který vymyslel a dotáhl do úspěšného konce výrobu osobních transportérů SEGWAY a ano, to jsou ty samé, které Praha, kvůli nedodržování pravidel jízdy malou skupinou ruských pronajímatelů, hodila do jednoho pytle se všemi ostatními prostředky čisté osobní dopravy a zakázala je.

A ano, je skutečně pravda, že se pan Dean Kamen na svém stroji zabil. Spáchal totiž sebevraždu tím, že se na svém stroji rozjel z útesu, trpěl totiž depresemi.

Rotaci zvyšuje proto, že se musí otáčet v hrobě dívá-li se na to, jak je s jeho dítkem, po jeho smrti zacházeno.

První otočky nastali v listopadu a prosinci 2015, kdy společnost SEGWAY koupilo pět čínských investorů, z nichž jeden v té době čelil žalobě podané právě společností SEGWAY na porušování autorských práv a patentů. Tou společností, byla společnost NINEBOT, která dle mého názoru vyrobila a zatím i nadále vyrábí elektrickou jednokolku nejvyšší kvality a komfortu. V ostatních parametrech, ji již mnozí jiní předběhli.

Od té doby otáček muselo být nepočítaně, jestliže souvisely s kroky týkajícími se právě vývoje, prodejní sítě a mnoha dalších aspektů.

Další převodový stupeň však zařadili dne 20.7.2017 hackeři, kteří poprvé v historii, zaměřili své konání na převzetí kontroly nad „malými segwayemi“ jak se kromě jiného označují stroje nesoucí oficiální název SEGWAY MINI PRO, SEGWAY MINI, či XIAOMI MINI TRANSPORTER.

Jedná se o jakýsi hybridní model mezi Hoverboardy (kolonožkami) a velkými stroji SEGWAY, řízenými rukama. SEGWAY MINI totiž řídíte nohama, resp. koleny, jak můžete vidět na obrázku.

Přístroj je vybaven dálkovým ovladačem, stejně jako všechny SEGWAY, a velká část hoverboardů a právě v dálkovém ovladači, fungujícím prostřednictvím technologie Bluetooth, našli hackeři díru, která může zábavu změnit v ruskou ruletu. Díky této bezpečnostní skulině, dokáží totiž převzít kontrolu nejen nad stojícím, ale a v tom je největší riziko, nad jedoucím přístrojem a jeho funkcemi.

https://www.wired.com/4104a35f-defb-4219-8fbf-9999ff63d1fc

Neumíte-li si představit co to znamená, rád Vám to prozradím například u vypnutí funkce elektronického gyroskopu. Když se Vám při jízdě toto stane, je to podobné tomu, kdyby Vám někdo najednou oddělil od těla nohy kosou a to při rychlosti běhu, či dokonce sprintu. Výsledkem je z 99,9% „držkopád“ anglicky zvaný faceplant. Tento druh pádu je nebezpečný pro zdravé a silné jedince, ale dokážete si představit, co by udělal s tělem dítěte, či seniora?

Když Dean Kamen svůj PERSONAL TRANSPORTER představoval a uváděl na trh, měl nejen technické detaily, bezproblémovou funkčnost a kvalitu výroby plně pod kontrolou, ale jednou z jeho priorit byla bezpečnost.

Od doby převzetí čínskou stranou, nejen, že objem kopií se zdvacetinásobil, ale do strojů začali pronikat čínské zvyklosti používat levnější, neosvědčené, či jinak vadné materiály a technologie, které sice na začátku zvýší profit výrobce, ale na druhém konci mohou zabít uživatele. To totiž Čínského výrobce nezajímá, pro něho končí zájem okamžikem obdržení finančních prostředků na účet.

Snad i proto tuzemští politici tisknou čínskou sestru na svou hruď a těší se na další zbytky z bohatě prostřených stolů, snad i proto potlesk skladu ALIBABA, snad i proto potlesk prvnímu a jedinému vlaku, který z tuzemska vyrazil do země středu, aby v rámci výměnného obchodu odvezl ZLATO a přivezl jeho nepovedené kopie. Odváží zboží v hodnotě 5.000.000 USD a odhaduji, že zpět bude z jednoho z největších čínských tržišť naplněn zbožím v prodejní hodnotě do 250.000,-USD a reálné 25.000,-USD.

Na závěr ještě maličkost, ukázka jak z přístroje za 300 USD udělat přístroj za 1000 a nepotřebujete více než křížový šroubovák.

Na závěr si dovolím vyvolat závist, alespoň malou a podělím se s Vámi o foto ze soboty 22.července, kdy jsem na elektrické jednokolce vyrazil na houby, stejně jako vloni

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

  • Můj blog

    Formulář

  • Kategorie