Mnoho společností, resp. člen jejich nejvyššího vedení řeší dilema. Máme býti UDRŽITELNĚJŠÍ, nebo PROFITABILNĚJŠÍ. Vždy si lámu hlavu s tím, proč nechtějí být obojí, protože přesto že se pro mnohé jedná o tzv. „LOGISTICKY PARADOX“, ono to jde.
Rád bych tuto skutečnost ukázal na jednom výrobku.
Vezměme naši radost z grilování masa i nemasa, promítněme ji do přírody a rozhodněme se, zda-li ji chceme vychutnávat i na cestách. Pravděpodobně ano, protože obé patří k dovoleným, cestám a dalším formám odpočinku.
Jen málo z nás, však má možnost naložit svůj domácí zahradní gril do baťohu a sednout na kolo, či do kajaku a vydat se za dobrodružstvím. Samozřejmě je zde alternativa plynového hořáku, který dnes ve své kompaktní podobě neváží nic a vydrží dost, ale potraviny na něm udělané s těmi grilovanými nemají moc společného, snad jen na původ.
Optimálním řešením pak může být jednorázový gril
Řešení velmi populární například ve Finsku, kde se ročně prodá 168.000.000 ks hliníkových misek naplněných hnědým uhlím s nápisem jednorázový gril. Po krásné akci pak necháváte na místě památku pro další zhruba 100 generací.
Nešlo by to jinak?
Nešlo by jednorázovost udělat bezodpadovou?
No samozřejmě, že ne!
Nebo snad ano?
ANO, ŠLO. A to i bez politické strany stejného jména
Stačí si s sebou vzít jednorázový bezodpadový čistě přírodní gril po jehož použití na místě nezůstane nic než popel.
Tady je, v celé své kráse.
Tomu říkám řešení
Jednorázové a přesto Bezodpadové
Stejně tak funguje i Udržitelnost a Profitabilita, jedno totiž nevylučuje druhé a dokonce má tento stav svůj název, jmenuje se INDUSTRIAL UPCYCLING a v češtině s mu říká systémová prevence vzniku dopadu.
Video – https://www.youtube.com/watch?v=nqUT8YU58oM
Již na konci roku 2016 dostali první obchodní partneři namísto okoukané lahve vína jako vánoční dárek možnost, si LOGISTICKY PARADOX vyzkoušet v praxi a odezva byla fascinující a proto věřím, že letos bude BEZODPADOVÝ PŘÍRODNÍ GRIL položkou jedna pro všechny firmy i uživatele, kteří chtějí dokázat, že svět bez odpadu, je i jejich světem, ne proto, že půjdou sbírat odpadky za jiné, ale proto, že svým chováním a chováním svého podnikání vzniku odpadu budou předcházet