Kde má jednokolka kufr?

S bolavými zády sedím na své židli a vzpomínám na dobu, kdy si mé tělo užívalo každý den jízdu na elektrické jednokolce a k bolesti zad, ani ničeho jiného nedocházelo. Teď, na sněhu, se sice jezdit dá, dokonce bezpečněji než chodit, ale po jedné cestě mi ze stroje teče několik hodin špinavá voda.

Ale ani to není důvodem nechávat E-MOTION, tedy elektrickou mobilitu spát, v žádném případě. Přeci je to, že je sníh někomu nevadí a naopak si to užívá

https://www.youtube.com/watch?v=GPk0z3qa4fU

Zatímco jiní řádí v teplých krajích a získávají náskok v počtu najetých kilometrů

Poslední skupina nejenom jezdí, ale i vymýšlí co dál a právě té, se budeme věnovat dnes.

Při více než sedmi tisícovkách kilometrů najetých v průběhu dvou let, jsem se nejednou setkal s argumentem, že jedno kolo je fajn, ale kam dám nákup, či přepravované zboží.

Ti kdo jezdí často jaké já ví, že batoh, ani taška přes rameno, či přes obě není problém, jen jízda je méně pohodlná a věřím, že zatímco můj rekord je 43 kg nákladu, mají jiní ještě více, ale pohodlí a komfort jízdy je ten tam

O to více se mi líbí projekt představený v minulých dnech Italskou společností PIAGGIO, které, kromě jiného stojí za znovuzrozením legendy, upravené do moderní a čisté podoby, Italského motocyklu VESPA.

Po úspěchu, který jim přinesl nejenom jméno a prestiž, ale i prostředky pro další nápady a realizace představila společnost „kufr“ na kolečkách. POZOR. Nejedná se o standardní kufr s integrovanými kolečky, tak jak ho známe z dovolených, ale o formu osobního Nákladního prostředku se schopností autonomní jízdy a navigace.

Výsledek vývoje se jmenuje „GITA“ a je krásný a praktický v jednom

Mohl by znamenat nejen průlom v osobní mobilitě, ale i v tom, jak bude vypadat stále rostoucí přeprava malých zásilek v blízké budoucnosti.

GITA je vlastně forma pozemního dronu, podívejte se na způsob jejího použití na krátkém videu

https://www.youtube.com/watch?v=6_F0e39RtUQ

Aby jste si nemysleli, GITA není žádné „ořezávátko“ či hračka pro děti.

Její maximální rychlost je 35 km/h a nosnost 19 kg

Dobrou zprávou je, že firma s vývojem a výrobou „GITA“ nekončí, naopak považuje to za začátek vývoje samostatné linie výrobků, které budou kloubit dokonalost, technologie a užitnou hodnotu.

Už se těším, že ji dostanu do rukou a vyzkoušíme, jak GITA obstojí na některé z mých oblíbených tras

https://www.youtube.com/watch?v=I8S6v0W6ruY

 

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář