Když mám radost slzím

A nestydím se za to. Tak toto mne napadlo při skanutí dalších kapek z mých očích, když jsem si přečetl v e-mailu následovný text. „Musím říci, že tak perfektní nákup vánočního dárku jsem zatím nezažila skvělé předvedení, vysvětlení, dodání až do domu“.

Napsala jej žena, jež spolu s mužem rozhodli se darovat synovi E-MOTION pro zefektivnění jeho pohybu mezi internátem, školou a tréninkovými místy ve městě kde studuje. Přestane tím být odkázaný na MHD a já jsem si jist, že se jeho život diametrálně změní a stane se z něj (a následně z rodičů) další z nadšených E-MOTIONEERů jež rostou kolem mne, jako prodeje hydroponických zahrádek řady MIG už ve třech středoevropských zemích.

Když mám radost slzím. Uvědomil jsem si dnes ráno, když v továrně, v kanceláři, kde nyní pracuji, čekali i na mne od skvělých kolegů dárečky pro tělo i duši, a to i přesto, že jsem vlastně cizák.

Když mám radost slzím, když mne něco vytočí, začínám se smát.

A to se dnes podařilo společnosti PPL, která byla pověřena dopravou mé zásilky z Prahy do Písku.

Jaké je mé hodnocení novinek přepravních služeb jste si mohli přečíst již v mém předvánočním blogu, ovšem to jsem ještě netušil, že bude mít dohru, díky níž jsem konečně zjistil skutečný význam pří písmen v názvu společnosti P P L.

Vše začalo nevině, objednávkou balíku na e-shopu a zaplacením ceny zboží. Krátce poté následovala SMS a E-mail, že zboží bylo předáno dopravci a i on mi hned poté psal, že zboží bude dopraveno o dva dny později, na mnou uvedenou adresu (právě do závodu klienta)

V inkriminovaný den jsem požádal na vrátnici, aby mne zavolali, až kurýr dorazí a věnoval jsem se své práci. K mému překvapení dorazil dokonce několikrát, pokaždé však bez balíčku pro mne. Po poledni jsem se tedy rozhodl navštívit stránku trackování (sledování zásilky) abych si ověřil, že dodáno skutečně bude (pohybuji se totiž v různých dnech na různých místech) a koordinace a práce s časem je pro mne, nejen jako logistika, ale hlavně logika, důležitá. Trackovací stránka potvrdila původní údaj.

Ve tři hodiny odpoledne jsem však byl již nervózní a rozhodl se ověřit si vše i telefonicky na tzv. LINCE POMOCI – HELP LINE. Jaké bylo mé překvapení, když mi slečna na druhé straně, tvrdila, že firma nikdy o dnešku nehovořila, že se má dodávat zítra.

Když jsem ji upozornil, že se dívám na jejich vlastní stránku, kde slova, která popírá jsou stále napsána, nevyvedlo ji to z míry a pokračovala ve lhaní, které jako kdybych v její rodné slovenštině již na českém trhu v politických kruzích v poslední době tak často slyšel.

Poděkoval jsem a přemýšlel, jak to udělat, abych si další den dokázal zásilku vyzvednout a odjet s ní.

Ani ne 30 minut po našem rozhovoru mi přišla SMS.

Zásilku si mohu vyzvednout v PARCELSHOPU v cykloobchodě v Písku.

Během 3 dní tak dokázala přepravní společnost 3x změnit informace, ke kterým se zavázala a podobenství s pravdou z Čapího Hnízda, jako by bylo proroctvím.

Po nalezení inkriminované adresy, jsem tedy po práce odjel si balíček vyzvednout.

Zde nastává nejlepší část celého příběhu, na jehož konci přišli opět slzy.

V PARCELSHOPU, který s PPL nemá nic do činění, kromě toho, že společnost využila možnosti spolupracovat a pomoci, jsem totiž našel za pultem LOGISTIKA. Prodavače, který schopnosti, jimiž se chlubí onen kurýr a jeho management, měl a byl SKUTEČNÝM LOGISTIKEM, ne jen titulem, či PR zprávou z tisku. Jedná se o obchod CYKLOSVEC s.r.o. na adrese Harantova 1317, Písek.

Ke své práci totiž, bez jakéhokoli zaučení zvládal i skladování, manipulaci, evidenci, podklady pro fakturaci a žádný z nás vyzvedávajících, neměl pocit, že by něco vázlo.

A tak, by to mělo být, v logistice, která nazývá se EFEKTIVNÍ

Na závěr ještě maličkost, tedy vysvětlení zkratky PPL

PRÁCE POSTRÁDÁ LOGIKU

Nebo, chcete-Li

POTOM PŘIJDOU LIDOŽROUTI

Věřím však, že jistě se správným vysvětlením, přijdete i Vy sami.

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář