Nápis Vše Vyřeší nebo možná také Nevěř Vlastním Vočím, to záleží na tom, jak se na celou záležitost podíváte právě Vy sami. ČOI, čili Česká Obchodní Inspekce má jasno a drží se prvního znění, možná i proto, že více slov a papírů automaticky znamená SPLNĚNO.
K napsání dnešního článku mne inspiroval (pro změnu) článek jiný, publikovaný v neděli 13.8.2017 na serveru E15. Na jeho obsah se podívejte sami.
A je samozřejmé, že ČOI má pravdu, ostatně máme to zahrnuto i na naší lidové ústavě – Maminka, Soudruh, Nadřízený, Kontrolní Úřad a Velitel, mají vždycky pravdu.
Možná, že to souvisí i skutečností, že jazyk, kterým mluví je vlastně naším mateřským, jak ukazuje následující obrázek.
Obrázek, no ovšem, co kdyby namísto textu, byl na jeho místě obrázek, tomu by jistě rozuměl každý, i kdyby naší řečí nemluvil a je jedno, bude-li stát před, nebo za pultem, či za stolem kontrolora.
Než však bude nalezen ve výběrovém řízení v hodnotě výrazně převyšující řád stovek milionů, budeme se muset spokojit se slovy a zde se projevila kulturnost a vzdělanost pracovníků ČOI, kteří, aniž by čekali na příkaz shora, podali již první návrh
„Zákaz prodeje alkoholických nápojů, tabákových výrobků, kuřáckých pomůcek, bylinných výrobků určených pro kouření a elektronických cigaret mladším 18 let.“
Věřím, že i Vy sami uznáte, že to je jiná káva než
„Zákaz prodeje alkoholických nápojů a tabákových výrobků osobám mladším 18 let“
Hned se člověk cítí bezpečněji.
Myslím, že by se pracovníci ČOI neměli bát popustit uzdu své umělecké kreativitě ještě více a mohli by vytvořit například JINGLE, jenž by zněl nejen v mediích, ale i hlavách prodávajících i nakupujících a mohl by se stát nakonec mantrou pro další podobné kroky.
Dovolím si přispět k dobru Jinglem, jenž jsem zaslal do soutěže o nejlepší znělku v době, kdy se v Plzni otevíral první hypermarket TESCO a přiznám se, že dnešního dne nechápu, proč nevyhrál, protože ho oceňují již řadu let všichni, kdo ho slyší. Zde tedy je
V Plzni v TESCO
U hřbitova
Najde každý
Co mu třeba
Pro dědečky, babičky
Mají tam i rakvičky
Věřím, že mezi čtenáři bude i některý marketingovo-mediální odborník, který ocení skutečnost, nejen rytmiky vázaného slova, ale i zasazení přesné lokace a skutečnosti, že cukrářské výrobky mohou zakončit vydatný nákup, přeci jen každí ví, že je TESCO. Z DALEKA NEJLEPŠÍ.
Na závěr ještě hádanka. Znáte slogan networkingové franchisy B4B neboli Business For Breakfest, čili Obchodní Snídaně? Svou odpověď napište do komentářů. Toho, kdo správně odpoví seznámím s autorem.