Svět se mění. Vyvíjí a často i Vybíjí. Lidé chodí domů ze svých zaměstnání unavení a vyčerpaní tak, že si ani nevšimnou, že cukrárna, kterou míjí každý den, rozšířila sortiment a kromě studeného, nově nabízí i horké pokušení, a nejsou to maliny se šlehačkou.
Čtenáři, kteří sledují mou práci a čtou mé blogy, či jejich kopie bez svolení používané dalšími servery, se nemohli v minulém roce vyhnout projektu, kterému jsem pomáhal v rozšíření na tuzemském trhu. Jednalo se o projekt KNEDLÍK DO RUKY, pana Adriana van Dijk, který i díky české mamince, přes své holandské občanství dokázal konečně přenést českou klasiku do moderní podoby a uspět.
Na stránkách www.knedlikdoruky.cz si tak mohli všichni již v loňském roce zakoupit teplou svačinku v podobě
Továrny, kde proběhla ochutnávka zařadily obratem KNEDLÍK DO RUKY do své nabídky, protože po nekonečné historii baget, to byl první výrobek, který přinesl zaměstnancům něco navíc, teplou svačinu za cenu studené bagety. Teplou svačinu k jejímuž ohřátí stačila jen jedna minuta v mikrovlnné troubě.
Již při prvních jednáních se pan van Dijk netajil tím, že chce nabízet i další varianty, jen si nebyl jist jaké a myšlenka na variantu sladkou se mu zalíbila hned od začátku.
I když vývoj nebyl vůbec jednoduchý, dokázal na začátku roku 2019 uvést na trh hned dvě varianty
Tyto nejenom, že mají 70% ovoce v samotné náplni, což je často i více než dvojnásobek proti standardně nabízeným produktům, ale obě sladké varianty obdrželi certifikaci VEGANSKÁ potravina, což byl bonus, který autor ani nečekal, ale samozřejmě ho to těší.
Co však bylo největším překvapením je to, že první, kdo začali zařazovat sladké varianty do své nabídky byly cukrárny, a to ty Moravské. K nim se hned přidali pekárny, pro které teplá svačinka, a to jak ve slané, ale i sladké variantě byla dlouho očekávanou změnou, která nejen přetahuje klienty konkurence, ale přináší i zajímavý zisk.
Jak vypadá ochutnávka v továrně ukazuje následující video
Steelcase Czech
Zveřejnil(a) Knedlík do ruky – Goldens dne Pátek 13. dubna 2018
Příběh Knedlíku do Ruky a pana Adriana Van Dijka je ukázkou toho, že za novým projektem, produktem či myšlenkou nemusí stát lidé do 30 let. Nemusí se budovat jako STARTUP nabízející výsledky po příslušné finanční injekci třetích stran, a dokonce nemusí růst ani z peněz investorů, dotací, či komunitního (crowdfundingového) financování.
Nejdůležitějšími přísadami projektu i každého výrobku je láska k práci, kterou děláte. Odhodlání a výdrž. Často i upřednostnění potřeb projektu, před potřebami vlastními.
Pan van Dijk má všechny tyto vlastnosti a já věřím, že i proto, je naše komunikace i po dvou letech otevřená, transparentní a přínosná a my tak máme možnost šířit další potravinu, která pro mne vykazuje to, co si představuji pod bezodpadovým přístupem.
Sbíhají-li se Vám již nyní sliny, není nic jednoduššího, než navštívit stránky www.knedlikdoruky.cz, či kontaktovat pana van Dijka osobně. Nemusíte se bát, že Vás bude nutit mluvit Holandsky, Německy či Anglicky, jeho čeština je totiž krásná a myslím, že podobnou formu projevu v našem krásném jazyce, by mělo zvážit podstatně více „našinců“, ty politických nevyjímaje.