Paralýza Pohybu

Myslím, že žádnému z mých čtenářů nemusím říkat, že jsem otcem E-MOTION, čisté osobní elektromobility, která na rozdíl od té dotované a podporované miliardami do naší republiky již dávno pronikla, a již dávno se tak stará o to, že je ovzduší dýchatelnější.

Každý u jezdců a jezdkyň, a to bez ohledu na věk a postavení se stal ambasadorem čisté mobility. Speciálně pak komunita jezdců a jezdkyň na elektrických jednokolkách připomíná jezdce, kteří přijeli vysvobodit ty, kdož žijí ve tmě hloupých slibů o tom, že bude líp, budou-li miliardy na útratu.

Miliardy jsou, líp však je jen těm, přes jejichž konta protékají.

Ti kdo mou práci a E-MOTION sledují skutečně pozorně také ví, že jednou z větví, kterými se E-MOTION ubírá je využití technologií, ze kterých máme radost my, kdož mají o kolečko víc, i tam, kde tělo, či mysl zapomněli na nějaký spoj a tělo nefunguje, jak by mělo. Podařilo se nám nejen za pomoci jednokolky rozchodit, resp. rozjet nemotorový invalidní vozík,

ale podařilo se nám též dodat jezdcům skutečné invalidní vozíky bez toho, aby jejich částka byla navýšena desátkami všem, kdo dávají razítko na dotace na jeho nákup.

Tato větev i nadále roste, i když není tolik vidět, a proto mám radost, že se nám na ní podařilo naroubovat další štěp, jmenuje se ACTION TRACKCHAIR a jak již vyplývá z jeho názvu, není to žádný andílek, nepočítáme-li je andělskou pomoc s ďábelskou silou.

To je on.

První terénní invalidní vozík dostatečně malý na to, aby ho bylo možné využívat i doma, či ve městě a nejenom to. ACTION TRACKCHAIR má mnoho trumfů v rukávu, ale za to největší ESO považuji skutečnost, že umožňuje svým uživatelům nejen sedět, ale i stát (pořídí-li si příslušnou nadstandardní variantu) a ve stoje se pohybovat, či vykonávat činnost.

Neznám totiž druhý podobný přístroj, kromě těch na krásných virtuálních animacích, který by tento servis nabízel.

V této fázi musím zkrotit vášně všech, kteří by si chtěli tento vozík, který se mi ani nechce nazývat invalidním, koupit a očekávají, že bude za hubičku, či ho zadotuje stát, či pojišťovna. Jestliže to udělají (o čemž však silně pochybuji), nebudete to proto, že to zřídím já, či moji kolegové, po prvních zkušenostech a natažených rukách jsme se rozhodli, že naším úkolem je hledat, představovat, nabízet a prodávat a samozřejmě i budovat zázemí pro servis strojů, ne však sedlat úřednického šimla, který na každém kopytě má jeden štempl.

Cena ACTION TRACKCHAIR z našich rukou odpovídá ceně malého vozu.

Parametry pak odpovídají invalidnímu vozíku a legislativě s ním spojené. Max rychlost 5 km/h, dojezd na jedno nabití 16 km. Hmotnost odpovídá konstrukci, na níž americký výrobce poskytuje tři roky záruky, stroj váží 181 kg v základním a 210 ve „stojacím“ provedení.

Již od začátku se mi líbí, že výrobce nabízí modely nejen pro dospělé, ale i pro děti a co mne při první seznámení překvapilo byla skutečnost, že své výrobky na trh nejen v USA dodává již 10 let. Při budování E-MOTOION a vývojové větve věnované pomoci postiženým, jsem totiž jeho existenci vůbec nezaregistroval, a to asi i proto, že v celé střední a východní Evropě není, resp. nebylo, ani jedno zastoupení.

S ohledem na cenu a možnost definovat si vzhled a vybavení nebudeme mít stroje skladem, chcete-li tedy strávit v jeho sedlem Vánoce, či si konečně po letech užít jízdu ve sněhu, je třeba objednávku a sní spojenou zálohu zaplatit již nyní, aby stroj dorazil včas.

Na závěr ještě jeden zajímavý produkt

Ovšem pozor, dnes máme závěry dva, protože tyto řádky mám tu čest psát o tři měsíce později, než celý původní text. Jsem totiž krátce po osobním testu, kterým jsem si splnil jeden ze svých E-MOTION snů. Podívejte se sami a věřím, že mi dáte za pravdu

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář