Cesta do Milána (a zpět)

Dne 18.4.2017 jsem byl klientem a potenciálním obchodním partnerem pozván na jednání do Italského Milána. Důležitost jednání podtrhuje i skutečnost, že veškeré náklady s cestou spojené hradí klient, který očekává (dle svých slov) dlouhodobou spolupráci v oblasti udržitelného vývoje své společnosti.

V průběhu budování vlastní společnosti a nového průmyslového odvětví zaměřeného na prevenci vzniku odpadu je to teprve třetí zahraniční cesta, resp. třetí cesta k zahraničnímu klientovi, ale je to vůbec poprvé, kdy se jedná o klienta, který rozsahem svých operací přesahuje nejen hranice kontinentu, ale i představivosti mnohých.

Podíváme-li se na něho v číslech, uvidíme následovné

  • 28 zemí
  • 340 provozoven
  • 116.000 vlastních zaměstnanců
  • 1.198.000.000 klientů ročně
  • 660.000 tun odpadu ročně

Jak vidíte sami, nejedná se o žádného drobečka, právě naopak, a i proto si myslím, že právě prevence vzniku odpadu by ke všem aktivitám, které již realizuje, mohly být významným přínosem, a to nejen po ekonomické, ale i ekologické stránce a to nejen lokálně, ale i globálně.

I proto jsem se rozhodl jeho pozvání přijmout a na jednání odletět.

Při plánování cesty, ještě před informací o krytí nákladů ze strany klienta, jsem se snažil najít nejvhodnější způsob dopravy, protože aby to nebylo tak jednoduché, jsou plány na aktivity realizované v měsíci dubnu 2017 poměrně dosti zahuštěné. Při tomto hledání se mi podařilo narazit na zajímavost, kterou rád sdílím v pohledu níže.

Měsíc začal jednáním o možnosti zvýšení efektivity logistických operací přesunem téměř 1.000 palet z externího skladu, na místo, které dokáže pojmout sotva třetinu. (Dopočty ukázaly, že z nového místa pravděpodobně zůstane ještě polovina volná)

Následovalo jednání navazující na školení INOVACE V LOGISTICE, kde jeden z účastníků požádal, zda-li bych se nemohl svýma očima podívat a svým úsudkem zhodnotit, zda-li by se jejich sklad nemohl používat efektivněji. (Prohlídka ukázala že modifikací lze zvýšit efektivit o 35-50%, případně ji většími zásahy zdvojnásobit)

Dalším krokem bylo právě jednání o možnosti spolupráce s klientem zmiňovaným v úvodu a pak

Den po návratu, tedy 20.4.2017 budu mít tu čest promluvit na logistické konferenci konané na Praze 5 ke 150 odborníkům z oboru na konferenci ZONA LOGISTIKA o tom, co INDUSTRIAL UPCYCLING znamená pro logistickou praxi a její efektivitu.

A následně o týden později k další stejně velké skupině zaměstnanců velkého nadnárodního klienta na téma ZERO FOOD WASTE a býti tak předřečníkem jiného, podstatně mediálně známějšího muže, pana Petra Havlíčka, který je považován za GURU zdravotního životního stylu v Čechách a je jen škoda, že nebude i paní doktorka Cajthamlová, kterou bych též rád poznal osobně.

V každém případě, jsem pro pana Havlíčka i účastníky připravil malé překvapení v podobě ….

Tak uvidíme, zda-li se to povede

Na konci měsíce nás pak čeká ještě třídenní účast na veletrhu FASHION FAIR PRAHA 2017, resp. její součásti s názvem HAND MADE ORIGINAL 2017, který probíhá ve dnech 27-29.4.2017 na Holešovickém výstavišti

P.S. úplně bych zapomněl na sobotní účast na akci BARCAMP Plzeň, která se konala 8.4.2017 hlavně v prostorách plzeňského vědeckotechnického centra TECHMANIA, kde jsem dostal možnost ukázat že E-MOTION není hračka pro děti budoucnosti, ale dopravní prostředek a pomocník současnosti, a to v celém svém rozsahu.

P.P.S. Jsem zvědav, kde se setkám právě s Vámi abychom naplánovali společné kroky, které i Vám a vaší společnosti pomohou zabránit dalšímu plýtvání a tvorbě odpadu a pomohou Vám aktivně přispět nejen k budování světa bez odpadu, ale i zvýšení vlastí ekonomické stability.

 

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář