I když vím, že angličtina nemusí patřit mezi jazyky, které zvládá každý Čech, dovolil jsem si celý nápis ponechat právě v ní. Důvod? Všechna použitá slova již pravděpodobně viděli i ti, kteří si s cizími jazyky netykají.
Ovšem hned v úvodu bych měl upřesnit, že dnešní příspěvek, není určen k vzbuzení nacionalismu, či rasismu, či jiného „ismu“ tak oblíbeného nejen na starém kontinentě. Bude se zabývat jednou deskovou hrou.
Hrou, která může změnit svět.
Nepřeháním, řekl bych že spíše naopak, podceňuji, protože tato hra by mohla změnit více než jen jednu planetu, mohla by změnit celý vesmír a všechny jeho známé i zatím (nám) neznámé obyvatele.
Jak?
Umožní totiž každému pochopit, že lze předcházet plýtvání a tvorbě odpadu.
Předpokládám, že se opět drbete ve vlasech, či pod bradou a přemýšlíte, zda-li byste si číslo na doktora Chocholouška neměli do svého telefonu dát již na trvalo, protože „pan Rada“ zase září.
Dejte, vždy si s panem doktorem rád popovídám.
Je totiž příjemné vědět, že i on je tím bláznem, který má chuť měnit svět a lidi v něm.
Nyní však zpět k tématu.
WW III – THE FINAL COUNTDOWN je koncept deskové hry jejímž cílem je probudit hráče, umožnit jim budova strategii a ve finále i porazit mocné vládce světa jejichž pokladem je hráčův odpad a jejichž vínem je hráčovo plýtvání.
Není to vůbec jednoduché, protože se mravenec staví dinosaurovi do cesty.
Není to vůbec snadné, protože chudák, musí najít nástroje dražší než peníze
Není to hračka, je to zbraň, která však na rozdíl od ostatních, patří do ruky všem.
Já osobně tuto zbraň nosím v hlavě již dlouhou dobu, jen jsem neměl dost síly jí dát tvář a tvar.
To se změnilo v Dubnu letošního roku (2017), kdy jsem dokončil po téměř jednom roku, kdy jsem po kouskách pracoval na definici, vzhledu, pravidlech a principech, abych je pak nakonec mohl uvést do jednoho velkého celku.
A tak, dne 23.4.2017 byla na stánky komunitního financování INDIEGOGO spuštěna kampaň se stejným názvem. Kampaň jejímž cílem je vybrat prostředky pro realizaci záměru, výrobu a nastavení distribučních kanálů této hry.
Sama o sobě, a to i přesto, že v názvu nese číslovku III, není koncem cesty, ale jejím začátkem. Jak jsem hovořil s developery her a aplikací, mají zájem na tom tuto deskovou hru promítnout do světa virtuálního, a to i proto, že cítí enormní potenciál jak ve hře samotné, tak v propojení například prostředky virtuální reality, AR a dalšími.
Zcela bez zajímavosti jistě nebude ani informace o tom, že minimálně 85% samotných herních komponentů a hry bude vyrobeno z upcyclovaného materiálu a jako takovým se nebude šetřit ani ve složení podkladů, z nimiž se v rámci úkolů a soutěží bude pracovat, ale to bych prozradil moc.
Věřím, že se WW III. – THE FINAL COUNTDOWN stane první deskovou hrou masivně nakupovanou a následně i hranou průmyslovými klienty a nejen jimi. Zafinancování by mělo směřovat k podpoře distribuce do škol a dalších vzdělávacích institucí tak, aby lidé, kteří je opouštějí přicházeli na pracovní trh s inspirací a otevřenou myslí a chutí GENEROVAT PROFIT, NE ODPAD