Konec znamená Začátek

Dnes je konec měsíce a shodou náhod připadá na začátek týdne. Nejsem si jist, kolikrát se to za můj život stalo, ale jistě to nebylo jen párkrát, spíše bych odhadoval stovky konců na začátku. Určitě by to šlo spočítat, projít kalendáře, to já však dělat nebudu, plýtval bych časem.

Konců je však více

Jeden přišel dnes

Druhý přijde za dva dny

Dnes přišel konec dalšího měsíce v plánování mých příspěvků. Příspěvek je určený na 30.11.2020.

Píši jej však 29.12.2019.

Zatímco Vy budete Vánoční stromeček teprve vybírat a kupovat, ten náš je již ozdobený a namísto dárků se pod ním prohání bílá králičí slečna Lily.

Zítřejší příspěvek tak budu psát již v prosinci na prosinec, nad čímž se jistě nikdo nepodiví, nezahlédne-li rok, který bude napsán za názvem měsíce.

Za okny svítí slunce a nebe je bez mráčku

Plzeňské ulice, stejně jako většina republiky, je bez sněhu.

Lidé jsou v obchodech

Vánoční nákupy vystřídaly povánoční slevy

Nejen kamenné, ale i internetové obchody zaznamenávají další rekordy a výrobny chlebíčků jedou na plné obrátky. Kapři jsou snědeni, na řadu přichází šampaňské.

Nákupy zásob jsou nutností na nejdelší den roku, který má na rozdíl od těch ostatních 24 hodin.

Bujaré oslavy konce se blíží ve vzpomínkách a závazky a sliby dávají se vyhlížejíce budoucnost.

Když něco končí, něco jiného začíná.

Bylo to tak, je a bude.

Ve svém posledním příspěvku jsem psal o čisté mobilitě a sám se chystám, až dopíši tento příspěvek vyrazit na jednom kole do mrazivé krajiny zimy plné slunce. Po poslední projížďce mi má elektrická jednokolka ukazovala nájezd 6.499 km. V součtu s nájezdem na ostatních strojích jsem tak dokázal najet více než 35.000 kilometrů.

Učinil jsem tak bez benzínu a nafty, jen s elektrickým pohonem

Můj stávající stroj se mnou bez problémů zvládá nájezd 40 km při průměrné rychlosti 35 km/h a zpomalím-li, zvládne bez větších problémů i o polovinu více.

Maximální nájezd byl však 75 km, ale to jsem musel dodržovat rychlost do 20 km/h. Nejezdím, ani maximální rychlostí, ta je totiž 50 km/h.

Činím tak proto, protože stále vyhledávám další začátky, či konce. Nepotřebuji být nejrychlejší, či ten, kdo vydrží jet nejdelší trasu. Stačí mi, že letím na d krajinou a vnímám její krásy. Konec každé cesty pro mne znamená začátek cesty další. Po návratu do Pracovny, stroj připojím k elektrické síti a sám využiji dvou hodin nutných na odpočinek vlastního těla. S regenerovaným tělem a myslí se totiž začíná nejlépe.

P.S. V den, kdy tento článek pročítám před vydáním (28.11.2020) přesáhl součet kilometrů najetých na jednotlivých jednokolkách 50.000 km a já věřím, že mne minimálně desetinásobek ještě čeká. Zajímavostí je, že v tomoto COVIDovém roce jsem na elektrické jednokolce najel 10x více než svým osobním vozem.

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář