Na rozdíl od politiků a lobbystů, kteří o čisté mobilitě mluví proto, aby se na ní nikdy nedostalo, a když ano, tak jen za velké peníze nesoucí tučné provize, jsou E-MOTIONEERs lidmi, kteří čistou elektromobilitou žijí, využívají jí každý den a dělají zadarmo víc, že celá státem placená klika.
Na svou první elektrickou jednokolku jsem nasedl těsně před koncem roku 2015 a už tenkrát jsem tušil, že změní můj život. Že to bude jízda tak intenzivní, jak ji prožívám poslední roky, jsem netušil, ale dnes již vím, že to, co přijde, bude připomínat divoké sny (nejen maxipsa Fíka).
Lidí, co má o kolečko víc přibývá.
Ne všichni se však stávají automaticky E-MOTIONEERy, někteří jen jezdí.
Možná, že bych měl proto vysvětlit, jak se E-MOTIONEERem stát. Je to snadné. Stačí když si budete užívat jízdu na svém dopravním prostředku splňujícím parametry čisté mobility a budete ochotni se o svou radost dělit s těmi, kdo ji ještě neochutnali, ale projevují zájem.
Jsem si jist, že na světě není ani jeden jezdec, který by nikdy neslyšel „Co to je?“ nebo „Ten je línej“ apod. Většina z nás však naráží právě na neznalost, resp. na minimální znalosti týkající se například prostředku, který je mi nejbližší, tedy elektrické jednokolce.
A protože všichni E-MOTIONEERs učíme a vzděláváme svým vlastním příkladem, rád bych každého jednotlivého, kdo si to zaslouží, ocenil a motivoval ještě k větší zábavě, a proto se pokusím v roce 2018 odměňovat nejlepšího z jezdců a jezdkyň, titulem E-MOTIONEER MĚSÍCE.
Tím první, resp. tou první, kdo se jím bude pyšnit je slečna.
Jmenuje se Klára.
A její video vidělo během posledního lednového týdne několik set lidí. Pro ty, kdož ho neviděli přikládám těchto 16 vteřin života ještě jednou.
Klárka nikdy nechodila.
Ovšem díky podpoře rodiny a všech kolem sebe, není odkázaná jen na pobyt v uzavřené místnosti, ale mohla si zamilovat přírodu. A myslím, že příroda si zamilovala ji. Dostat se do ní však není, pro člověka s nohama, které neposlouchají, nijak snadné. Nebylo. Ale už je.
Díky tatínkovi a lidem kolem něj, se stala majitelkou upraveného osobního dopravního prostředku čisté mobility. Jejím novým strojem, je modifikovaný invalidní vozík AIRWHEEL H3S, který byl přizpůsoben jejím potřebám a velikosti těla, které ještě nemělo čas dorůst našich dospělých rozměrů. Žádná ze změn však nebyla, díky kvalitní konstrukci stroje předního čínského výrobce osobních elektrických transportérů, žádným problémem.
Mezi úpravy patřilo
První video ukazovalo jízdu před úpravami, to další však ukáže, stav po úpravách, a protože si nejsem jist, zda-li dorazí do termínu vydání tohoto článku, dovolím si ho prozatím naplnit fotografiemi, které změny doprovázely.
Věřím, že Klárku brzy doplní další jezdci, kteří nebudou muset čekat roky na to, zda-li jim úředník vysvětlí, že jejich ochrnuté, či jinak postižené tělo, je vlastně ´plně zdravé, tak bude lepší peníze věnovat například na nákup nového vozidla pana ředitele, či ministra, či jejich chotí, protože musíte uznat sami, ti to potřebují víc.
Tak blahopřeji Kláro a těším se, až při první společné jízdě budu ti moci předat nejen diplom, ale i dárek, který si zasloužíš.