E-MOTION – čtyři kola pod střechou

E-MOTION – čtyři kola pod střechou

Již téměř dva týdny se na mém blogu neobjevil příspěvek věnovaný tématice čisté mobility a E-MOTION. Důvodem nebyl jen objem práce v závodě mého klienta na Vysočině, a příprava na nejlepší logistickou jízdu roku, o které jsem v minulých dnech psal, ale i příprava nového projektu.

E-MOTION totiž po dlouhých přípravách dostává novou podobu, resp. Nový přírůstek do rodiny. Po jednokolých osobních transportérech, kterým stále přibývá na výkonu, se do nabídky dostává první osobní vůz, resp. motocykl, resp. hybrid mezi prvním i druhým.

Jedná se o plně kapotovaný čtyřkolý plně elektrický dopravní prostředek.

Vůz E-MOTION CITY, jak budu tento výrobek nazývat, má hned několik nej

Tím prvním bude cena. Bude se jednat o první čtyřkolý kapotovaný elektrický transportér s koncovou cenou pod 100.000,-Kč a to včetně DPH

Tím druhým je rychlá dostupnost na trhu

Tím třetím, dojezd na jedno nabití, který bude 70-90 km

Čtvrtým a posledním nosnost stroje čítající 250 kg ( s touto zátěží ujedete ca 75% výše uvedeného dojezdu)

Jak vlastně vůz, který jsme nazvali E-MOTION CITY

Jak uvádím výše má čtyři kola

K nim pak kapotu

A po dní dvě sedačky umístěné za sebou

Stroj je homologován na použití na evropských pozemních komunikacích a k jeho provozu stačí majiteli, či jezdci jen a pouze řidičský průkaz opravňující k jízdě na malém motocyklu což znamená, že první mladí uživatelé jej mohou používat po dosažení věku 15 let.

Maximální rychlost, omezená elektronicky dosahuje 40 km/h

A dojezd při optimálních podmínkách je 70-90 km

Bez zajímavosti není ani doba nabíjení, která činí 7-8 hodin.

Stroj má nosnost 250 kg

Proč to opakuji? Snad proto, aby jste věřili vlastním očím.

A díky možnosti elektronické regulace (nastavení omezení například rychlosti) je možné, že jej budou moci používat i občané se zhoršenými reflexy, senioři, či handikepovaní, protože se celý ovládá jen rukama.

Bez zajímavosti jistě není ani skutečnost, že v základním provedení vybaven například BT reproduktory, takže řidič a spolujezdec mohou streamovat hudbu přímo ze svých mobilů, či přehrávačů.

Možná se ptáte, co s tím vším mám do činění já sám a se mnou E-MOTION. Rád Vám odpovím.

E-MOTION zdaleka nejsou jen elektrické jednokolky. E-MOTION má za cíl spojit všechny, kdo přímo, či nepřímo, s čistou mobilitou počítají, podporují ji a to bez ohledu na její formu, tvar či počet kol.

I proto jsem rád, že mi náhoda pomohla v projektu vstupu podobného vozidla na trh.

A to, že z ní nebude vyhozen žádný ze segmentů a partnerů s nimiž jednám, si můžete být jisti. Kdo ví, třeba překvapím na další LOGISTICS RIDE …..

P.S. budete-li stroj objednávat, nezapomeňte přidat k objednávce heslo. Či kód E-MOTION. Myslím, že nebudete litovat.

P.P.S. Abych nezapomněl, nabíjení probíhá ze standardní zásuvky, takže nemusíte mít strach, že skončíte bez šťávy. Zásuvek, tedy těch elektrických, je totiž všude více než dost.

P.P.P.S. A co takhle E-MOTION CARGO

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář