Jméno Henry Ford zná téměř každý, je spojováno s masovou výrobou na výrobních linkách a druhou průmyslovou revolucí. Pan Ford byl jistě velký podnikatel a vizionář, ale přiznám se, že nevím, jak by se tvářil na výsledky práce svých následovníků zaštiťujících se jeho jménem.
Důvodem k napsání tohoto příspěvku byla tři videa. Videa, které spojuje právě značka FORD.
Všechna mají ukázat inovativnost firmy, ale mají společného i něco jiného, a já bych rád, abyste se podívali a zkusili sami najít spojovací prvek. Zde jsou slíbená videa.
Tak co na to říkáte, jak se Vám líbí řešení značky FORD?
Je jistě zajímavé
Ovšem, otázkou zůstává, zda-li je natolik zajímavé, aby jeden z největších výrobců automobilů na světě věnoval prostředky a čas na jejich vývoj.
Kolik psích bud s tlumičem, či nákupních košíků s brzdným prvkem se prodá? O postelích nemluvě.
Všimli jste si na videích shody?
Já ano, zaujalo mne, že jsou tam stejní herci
Předpokládám, že to bude tím že firma FORD nezaměstnává jiné, než geniální a všestranné pracovníky, kteří si dokáží poradit s každým problémem. Nebo to jsou jen herci, kteří stejně dokonale zahrají každou roli?
Představte si totiž, kdyby ty samé prostředky investoval nejen tento výrobce namísto do reklamních videí na reklamní předměty, jež nikdy nepůjdou do prodeje, do vývoje řešení, které změní nutnost rozhýbávat tunu materiálu pro ppřepravu 80 kg, proto aby se 80 kg dostalo přes ucpané město do práce a zase zpět.
Nechám přemýšlení na Vás, jen mi dovolte s Vámi nasdílet tři jiná videa. Videa pořízená na jaře letošního roku ve Zlíně, videa, která ukazují, že na to, aby mých 75 kg zvládlo překonat 100 km ve dvou dnech, mi stačí jen 21,3 kg, a chuť.