H3S může být důležité jako H2O

Cesta z města může být pro někoho stejně obtížná, jako přejít práh vlastního bytu, či domu. Nemusí mít totiž nohy, či nohy mít může, ale neslouží mu tak, jak by měly. Pak má jen dvě možnosti. Tou první je, že se jeho svět smrskne jen na prostor, kam dosáhne, nebo investuje do zařízení, které mu pomůže.

Nevím, zda-li je H3S nějaký chemický vzorec a ani encyklopedie WIKIPEDIA tento výraz nezná, ale pro čtenáře mého blogu, to není poprvé, kdy ho mohli zaslechnout, či si přečíst, už jsem o něm totiž několikrát psal a dnes si dovolím tak učinit zase, protože jsem opět o krok dál.

H3S resp. AIRWHEEL H3S je totiž název elektrického invalidního vozíku

Vozíku, který se stal na začátku roku 2018 novým členem rodiny osobních elektrických transportérů skrývajících se pod názvem E-MOTION.

Zatímco nám, kdo jsme hrdí, že máme o kolečko víc stačí elektrické jednokolky, potřebují mnozí kol více a společnost AIRWHEEL, která je jedním z předních a nejstarších výrobců elektrických jednokolek se vydala na základě i mých doporučení cestou vývoje dalších výrobků vycházejících právě z jejich generovaného know-how a výsledkem je invalidní vozík nové generace.

Invalidní vozík, který již v době publikace tohoto článku, tedy za necelé čtyři dny od okamžiku jeho napsání, bude mít první českou majitelku.

Měl jsem obrovskou radost, když stroj ve zrychleném procesu od výrobce dorazil, a ještě větší radost jsem měl, když jsem se po otevření kartonu přesvědčil, že svému jménu a jménu svého výrobce, dělá všechnu čest.

Jak už jsem uvedl v předchozím příspěvku k tomuto stroji, velice mne překvapila slova prvního klienta, který si stroj objednal. Divil se, proč stejný stroj, který je na okolních trzích nabízen o 50% a na českém trhu o 100% dráž, prodáváme za tuto cenu. Důvod je prostý.

Zatímco jiní prodejci prodávají proto, aby dosáhli co nejvyšších zisků, a to je jejich hlavní cíl, je cílem mým aktivní šíření myšlenky osobní elektromobility, a i samotné osobní mobility, mezi co největší počet uživatelů. V ekonomické rovině vím, že musím splnit podmínky levnějšího nákupu a dražšího podeje, ale tím, že eliminuji všechny nefunkční mezičlánky se mi podařilo ponechat cenu na úrovni, která je (dle slov nového majitele) nestandardně nízkou.

Důvod však může být i jiný a to, že s možností čerpání peněz z pojišťoven a dotací, se řetězec lidí a kasiček tak natáhl, že ve finále se cena musí zdvojnásobit, aby se na každého dostalo. Na to se však budete muset zeptat jinde.

Největší odměnou pak není pohled na vyšší částku na firemním účtu, ale na šťastnou tvář nového uživatele, kterému svět nekončí prahem vlastního bytu.

Mezi jezdci E-MOTIONEERy není ani jeden, kterému by jeho stroj nezměnil život.

S každou novou jízdou poznáváme nejen své okolí, ale i sami sebe. Není to jen poznání únavy, či míst, která známe, je to mnohem více a skutečnost, že po jízdě jsme odpočinutější, než před ní nám dává chuť do dalších a dalších jízd. E-MOTION je závislost a každého před ní varuji, protože by mohl dopadnout jako já s více než 18.000 km najetými za pouhé dva roky.

Zpátky však k H3S. To jak je stroj vybaven a co dostane uživatel za své peníze jsem již psal zde, proto, to není třeba opakovat, můžete se namísto toho podívat na první základní rozbalení, ovšem první start, nechám na novém majiteli, který se již nemůže dočkat.

Na úplný závěr, ještě maličkost pro ty, kterým by stačilo kolo jedno. Podívejte se, jak krásně může vypadat stroj, který i přes 18“ kolo, váží necelých 19kg a má dojezd až 100 km na jedno nabití (nikomu to neříkejte, ale může jet až 50 km/h). Jmenuje se KS 18L a od ledna je již také členem naší E-MOTION rodiny.

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář