Jingle žije

Jingle (čti džingl) je anglický výraz pro znělku. V tuzemsku stále žije a ač si to neuvědomuje, jeho život není jepičí, jako ten příspěvku na sociálních sítí, ale dokáže nás doprovázet celý život, ač chceme, či nikoli, ne nadarmo se ty úspěšné v němčině nazývají OHRWURM

Sám jsem autorem několika z nich a dnešek jsem si vyhradil na jejich osvěžení

S tím prvním, jsem se účastnil soutěže vyhlášené prvním hypermarketem TESCO v Plzni na Rokycanské ulici. Nevyhrál a já dodnes nevím proč, protože splňoval vše, co by měl, a navíc měl ještě něco navíc. Poslechněte si ho a posuďte sami

V PLZNI V TESCO U HŘBITOVA

NAJDE KAŽDÝ, CO MU TŘEBA

PRO DĚDEČKY BABIČKY

MAJÍ TAM I RAKVIČKY

Je tam vše. Slovo vázané, Lokace, Náplň, Určení a sladká tečka na závěr.

Prostě neúspěch nechápu.

Nedal jsem se odradit a jako jeden z iniciátorů prvního plzeňského obchodního klubu BUSINESS FOR BREAKFEST, či-li OBCHODNÍ SNÍDANĚ, jsem zakladatelce celého konceptu navrhl další

KDO MÁ BYZNIS K SNÍDANI

TEN SE ŠPATNĚ DOHÁNÍ

Jednoduchý, stručný, výstižný, objevoval se po dlouhou dobu i na stránkách klubů, kde se po ránu scházejí podnikatelé vyměňující si, spolu se svými hosty informace, novinky, obchodní příležitosti a životní zkušenosti. Kluby, resp. jejich členové sdílejí s ostatními a snad i proto koncept Obchodních snídaní tak dlouho (17 let), a hlavně kontinuálně roste, a to je dobře.

Poslední dva jingly vznikly, resp. zrodily se v souvislosti s projektem KNEDLÍK DO RUKY, který sice i bez nich zaznamenal v roce 2018 díky naší spolupráci a změně obchodní strategie o které jsem již psal 300% nárůst, ale tento je třeba nejen podchytit a systemizovat, ale i podpořit.

S ohledem na skutečnost že šíření projektu probíhá zevnitř, tedy od samotných uživatelů, resp. strávníků směrem k obchodníkům, kteří jsou žádáni opakovaně o zahájení prodeje produktu, či o jeho zařazení do nabídky kantýny, hospůdky, či dokonce cukrárny a rychlého občerstvení, je právě forma přizpůsobená této formě nejsilnější a tedy ústní, či mluvené reklamy, formou správnou.

Ale konec řečí, pojďme na to, dokud jsou čerstvé a voňavé jako produkty, které zastupují.

Zde je tedy první

KNEDLÍK, GULÁŠ, SVÍČKOVÁ,

SVAČINKA JE HOTOVÁ.

Tento jingle již v době svého zrodu měl dvojčátko

KNEDLÍK, GULÁŠ, SVÍČKOVÁ

TĚM SE ŠPATNÉ ODOLÁ

Ovšem právě dvojčátko sice vyjadřovalo oblibu českého strávníka, ale ne skutečnost, že se jedná o teplou svačinu, proto jsme ho nechaly zatím stranou.

Druhý si vzal na paškál poslední z výrobků

KNEDLO-VEPŘO SE ZELÍM

K SVAČINĚ SI S CHUTÍ SNÍM

Nevím, jak Vám, ale mně nejde jeden, ani druhý z hlavy a příjemně mi rezonuje ladíce chuťové buňky směrem, kde, jak jsem si osobně ověřil, je kvalita spojena s chutí, kterou tak dobře znám a nenechává po sobě tíhu plného žaludku a únavy, jako plný talíř.

KNEDLÍK DO RUKY, teplá svačinka

Je totiž přesně tím, co říká, svačinou a ta osvěží a posílí.

Věřím, že se Vám dnešní článek líbil a kdybyste dostali chuť předehnat konkurenci, či zahnat malý hlad, stačí následovat instinkt a linky v článku uvedené.

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář