Jingle (čti džingl) je anglický výraz pro znělku. V tuzemsku stále žije a ač si to neuvědomuje, jeho život není jepičí, jako ten příspěvku na sociálních sítí, ale dokáže nás doprovázet celý život, ač chceme, či nikoli, ne nadarmo se ty úspěšné v němčině nazývají OHRWURM
Sám jsem autorem několika z nich a dnešek jsem si vyhradil na jejich osvěžení
S tím prvním, jsem se účastnil soutěže vyhlášené prvním hypermarketem TESCO v Plzni na Rokycanské ulici. Nevyhrál a já dodnes nevím proč, protože splňoval vše, co by měl, a navíc měl ještě něco navíc. Poslechněte si ho a posuďte sami
V PLZNI V TESCO U HŘBITOVA
NAJDE KAŽDÝ, CO MU TŘEBA
PRO DĚDEČKY BABIČKY
MAJÍ TAM I RAKVIČKY
Je tam vše. Slovo vázané, Lokace, Náplň, Určení a sladká tečka na závěr.
Prostě neúspěch nechápu.
Nedal jsem se odradit a jako jeden z iniciátorů prvního plzeňského obchodního klubu BUSINESS FOR BREAKFEST, či-li OBCHODNÍ SNÍDANĚ, jsem zakladatelce celého konceptu navrhl další
KDO MÁ BYZNIS K SNÍDANI
TEN SE ŠPATNĚ DOHÁNÍ
Jednoduchý, stručný, výstižný, objevoval se po dlouhou dobu i na stránkách klubů, kde se po ránu scházejí podnikatelé vyměňující si, spolu se svými hosty informace, novinky, obchodní příležitosti a životní zkušenosti. Kluby, resp. jejich členové sdílejí s ostatními a snad i proto koncept Obchodních snídaní tak dlouho (17 let), a hlavně kontinuálně roste, a to je dobře.
Poslední dva jingly vznikly, resp. zrodily se v souvislosti s projektem KNEDLÍK DO RUKY, který sice i bez nich zaznamenal v roce 2018 díky naší spolupráci a změně obchodní strategie o které jsem již psal 300% nárůst, ale tento je třeba nejen podchytit a systemizovat, ale i podpořit.
S ohledem na skutečnost že šíření projektu probíhá zevnitř, tedy od samotných uživatelů, resp. strávníků směrem k obchodníkům, kteří jsou žádáni opakovaně o zahájení prodeje produktu, či o jeho zařazení do nabídky kantýny, hospůdky, či dokonce cukrárny a rychlého občerstvení, je právě forma přizpůsobená této formě nejsilnější a tedy ústní, či mluvené reklamy, formou správnou.
Ale konec řečí, pojďme na to, dokud jsou čerstvé a voňavé jako produkty, které zastupují.
Zde je tedy první
KNEDLÍK, GULÁŠ, SVÍČKOVÁ,
SVAČINKA JE HOTOVÁ.
Tento jingle již v době svého zrodu měl dvojčátko
KNEDLÍK, GULÁŠ, SVÍČKOVÁ
TĚM SE ŠPATNÉ ODOLÁ
Ovšem právě dvojčátko sice vyjadřovalo oblibu českého strávníka, ale ne skutečnost, že se jedná o teplou svačinu, proto jsme ho nechaly zatím stranou.
Druhý si vzal na paškál poslední z výrobků
KNEDLO-VEPŘO SE ZELÍM
K SVAČINĚ SI S CHUTÍ SNÍM
Nevím, jak Vám, ale mně nejde jeden, ani druhý z hlavy a příjemně mi rezonuje ladíce chuťové buňky směrem, kde, jak jsem si osobně ověřil, je kvalita spojena s chutí, kterou tak dobře znám a nenechává po sobě tíhu plného žaludku a únavy, jako plný talíř.
KNEDLÍK DO RUKY, teplá svačinka
Je totiž přesně tím, co říká, svačinou a ta osvěží a posílí.
Věřím, že se Vám dnešní článek líbil a kdybyste dostali chuť předehnat konkurenci, či zahnat malý hlad, stačí následovat instinkt a linky v článku uvedené.