Bottleneck. Noční můra výrobních ředitelů, logistiků a mnoha dalších. Noční můra, jež se může změnit v nástroj, který budou všichni jen tiše závidět. Co je však třeba k tomu, abychom tento krok udělali. Investice? Peníze? Ještě více peněz? NE. Jste to jen Vy, Vaše oči a mysl.
V dnešním příspěvku jsem se rozhodl ukázat na jednom z příkladů, se kterým se všichni bez výjimky setkáváme, jak změna popsaná v perexu může vypadat a dát tak inspiraci k následování.
Ovšem nejdříve mne nechte se Vás zeptat, zda-li jste dnes také trávili zase a znovu čas hledáním parkování pro Váš osobní automobil, kterým do práce dojíždíte? Každý den to samé. V Praze, poté co zmodraly prostory u chodníků a rozrostly se placené zóny, které stejně jako dálnice vznikající jen posunem značky začátek a konec dálnice, stojí pouhé miliony, ne však miliardy, je zaparkování hodné umění mistra Žita a ani v jiných městech to není jiné.
Všude, kde se platí je téměř prázdno a tam, kde je zdarma ,se vůz s ohledem na přeplněnost, zaparkovat nedá. Už ani v průmyslových zónách a továrnách a logistických parcích to není co to bývalo před pár lety. Prostě všude je plno.
Je to peklo.
Místo toho abychom se věnovali v klidu své práci, se věnujeme ve stresu řízení, se snahou zkrátit své zpoždění na co nejmenší úsek. Takové plýtvání a ztráta.
Jak je vidět je parkovné úzkým místem, se kterým nikdo z budovatelů měst, ale ani budovatelů průmyslových center jaksi nekalkuloval, vždyť a přeci se tak krásně na 3D prezentacích vyjímají autobusové a trolejbusové linky vezoucí digitální pracovníky do digitálních továren.
A jsme u toho. BOTTLENECK. ÚZKÉ HRDLO každodenního života.
Přesvědčit dělníky, kteří si poprvé v životě vydělali dost na nákup ojetého vozu, aby se místo jeho využívání zase tiskli ke svým kolegům v narvaném voze hromadné dopravy, je nereálné.
Zvětšit parkoviště taky, protože
Délka x Šířka jsou limitovány další výstavbou
Ale co kdybychom přešli z dvoudimenzionálního uvažování na dimenze tři.
Délka x Šířka x Výška
Každý strom ví, že to dává smysl, a proto není koruna položena u země, ale ve výší, kde bude moci bujet a růst k naší radosti a radosti samotného stromu.
Možná mne opět považujete za blázna (za což Vám děkuji), ale ono řešení existuje, a to dokonce více než desetiletí, jen se tuzemsku vyhýbalo obloukem, resp. ho ti, kdo profitují z každého metru čtverečního, odmítali přiznat, stejně jako odmítali ještě nedávno tvrzení, že brownfieldy jsou nejen životaschopné, ale mají často možnost nabídnout více než jejich nevlastní sourozenci postavení na kdysi zelených loukách.
Řešení se jmenuje ELEVATED PARKING, či chcete-li SMART PARKING a není ničím jiným než více než stovku let známým principem výtahu PÁTER-NOSTER, jenž je jen dimenzionálně upraven k tomu, aby místo lidí, vozil a ukládal vozy.
Na dvě parkovací místa je tak možné zaparkovat 8-16 osobních vozů.
Je to rychlejší, bezpečnější, prostorově násobně úspornější a co je krásné, instalace může trvat jen jeden jediný týden.
Ne nemluvím ze spaní. Jsem totiž rád, že mohu podpořit společnost, která nejen, že umí tyto nadzemní parkovací konstrukce dodat a instalovat, ale ona je umí i servisovat.
Věřím a doufám, že ke klientům, kteří již projevili zájem, budou po zveřejnění tohoto příspěvku přibývat další a noční můra zvaná PARKOVÁNÍ V PRÁCI, stane se předností a BOTTLENECK, či-li ÚZKÉ HRDLO se stane důvodem, díky němuž, budou zaměstnanci loajálnější a budou každým dnem profitovat z toho, že ranní stres se změní na pohodu, která jim pomůže zase odvádět špičkovou práci a to po celou pracovní dobu bez toho, aby museli mít strach, kdo jim jejich vysněný vůz zase odře, kolik je bude stát pokuta, či kde zaparkují zítra.
Budete-li chtít vědět více, rád Vám zašlu další podrobnější informace, stačí si o ně napsat na michael.rada@gmail.com.