Objednaná lež stojí za ty zisky

To, že se lidé liší od zvířat nás učili v celém vzdělávacím cyklu. To, že se lidé liší od lidí, se učíme v každodenním životě. Ale to že lež je již objednávkovým zbožím, to jsem si v plné míře uvědomil až při jízdě z pražského letiště při pohledu na billboardy

ČEZ SKO

No není to krása, dát turistů hned po příjezdu do země vědět, komu vlastně patří.

V návaznosti na tuto skutečnost, kterou jsem rozdýchával celou cestu z Prahy do Plzně a do dneška se z ní nemohu plně vzpamatovat, mne pak v mém přesvědčení utvrdil jeden malý, bezvýznamný článek s názvem „Korporace v Česku pomalu následují západní trend, na zavádění inovací si najímají externí firmy

Tento trend, je mi znám, ale podobu, o jaké píše pan Michal Španěl, jsem si neuvědomil. Zvláště pak, mne dostala věta:

„Ta stojí například za projektem skupiny Home Credit – ZONKY“

A je to.

Lidé půjčují lidem, od začátku marketingově obchodní kalkul hrající na strunu sociálního cítění od firmy, pro kterou dost, nikdy nebude dost. Od firmy, které Vám ráda „za hubičku“ či ještě lépe jiný orgán Vašeho těla ráda půjčí i 250.000 Kč, aby si po 8 letech nastřádala zpět svou usilovnou prací 399.648 Kč.

A když nechcete tolik, zkuste KAMALI, tam jsou také kamarádi

A nebo zmiňovanou ZONKY, která ani měsíce po „nákupu“ Home Creditu, nepřiznává barvu.

Takže LEŽ  je nástrojem Pravdy.

Přemýšlím, zda-li i Čapí hnízdo je projektem miliardářů, kteří hrají si s psychikou lidí, kteří Andrejovi pořád věří, protože jsou na něj všichni ostatní zlí. Je to až neuvěřitelné, jak si pohrávají novodobí stratégové s lidskými mozky. Kdo krade je zloděj, Kdo krade víc je hrdina.

Marketing je umění lži.

Čím více je produkt neúspěšný, čím hůře se prodává, tím více reklamy má a pochval dostává miliony a jen tak mimochodem je nechává plout davem nevěřících věrných. KOSMODISK zázrakem medicíny, SOLAR dříve peklo, dnes ráj firmy, jíž vlastnický řád je vyveden na reklamách vylepených na sloupech veřejného osvětlení vedoucích z letiště.

Když jsem zkoušel najít ilustrační foto (protože se mi ho nepodařilo udělat za jízdy), nikde jsem podobnou věc nenašel, bylo tam jen ČEZ ESCO a je možné, že toto bylo i na billboardech, ale vím, že stejně chybně jako já budou interpretovat tento název turisté a spoustu dalších, kteří si ve svých hlavách místo vymyšleného a marketingově naservírovaného názvu CZECHIA, tento upraví na jiný.

Vždyť, kdyby to nebyla pravda, nebylo by to na reklamě, že.

Před více než dekádou se říkalo, že marketing je malá lež.

Není to pravda

LEŽ JE TO VELKÁ

A tak silná, že i ti, co dnes lžou, myslí, že mluví pravdu, že iDnes, Parlamentní listy a další svobodná media, media bez cenzury, media bez studu.

P.S. Ony doborsrdcařské společnosti půjčující finance za hubičku jsou příčinou smrti, a týrání pravděpodobně více lidí, než dopravní nehody. Nikde se o tom nedočtete, vedle zpráv o dobrám vlivu půjiček od lidí, totiž už nezbylo na pravdu místo

P.P.S. Náhledový obrázek dnešního příspěvku je také lež, ale nikomu to neříkejte.

 

Komentáře
  • Kategorie
  • Můj blog

    Formulář