Potvrď Příjem

Tuto větu jsem poprvé slyšel pravděpodobně v seriálu ČTYŘI Z TANKU A PES, který mne doprovázel v době mého ranného dětství a jehož střípky lze nalézt i na síti YOUTUBE. Naživo jsem jej pak slyšel i vyslovil mnohokrát během své Základní Vojenské Služby.

Pak se na chvíli odmlčela než se opakovaně znovu a znovu a znovu ozývala, z jiných úst a prostředků, z jiných účelů a její použití se stalo na konci roku 2019 plnohodnotným členem našich životů.

Na každé druhé internetové stránce totiž musíte potvrdit příjem, či chcete-li souhlas s tím, že Vás bude sledovat. Ne, že by se tak dříve nedělo, jen se vstupem GDPR přibyla tato maličkost – dání souhlasu. Je zajímavé, že téměř žádná ze stránek nenabízí možnost NEPŘIJÍMÁM, zřejmě je „OBSOLETE“, či chcete-li nadbytečná.

Je také zajímavé, jak málo z nás si ukrojí pár desítek minut na přečtení toho, co skutečně potvrzuje. Písmenek je mnoho, času málo, a tak nás nepřekvapí, když pak do našich e-mailových schránek začínají přicházet zprávy z webů, které jsme navštívili.

Ignorujeme je

Přichází-li jich však příliš mnoho, či navyšuje-li se jejich frekvence, ne však relevance, pokusíme se využít dalšího zákonného prostředku, který musí být součástí všech reklamních zpráv, odhlásíme se.

A je to

Spokojeni s tím, jak jsme efektivní držíme si úsměv na tváři do následujícího dne.

Kdy ve schránce objeví se, ze stejné adresy, další důležitá nabídka

Asi jim to neprošlo. Zkusíte to znova a hle další den namísto jedná nabídky objeví se dvě.

Stejně jako tuzemský GEORGE, mívají odesilatelé zpráv jména. Má oblíbenkyně, která zavdala impuls k tomuto příspěvku se jmenuje Sára, resp. Sarah a informuje mne pravidelně, že mám možnost za super, ale skutečně super cenu určenou jen mně jet na konferenci v USA, Panamě, Španělsku, Číně a za pouhých pár tisíc dolarů vstupného si poslechnout co je to efektivita.

Sáru jsem před časem požádal, aby mi již e-maily neposílala, že sám efektivitu učím a chce-li na jejích konferencích vstoupím, stačí jen, když mi zaplatí cestu a zaplatí za můj čas hodnotu dvou vstupenek. Odmítla.

Odhlásil jsem se z Newsleteru

Namísto Sáry, začal mne zvát Brian

Když jsem odmítl i jeho nabídku, začala mne opět informovat Sára.

Přemýšlím, kdo má zájem na tom, aby si lidé mysleli, že Umělá Inteligence je idiot, či sklerotik?

Asi to tak bude, protože není sám, či sama.

Webové stránky INHABITAT.COM, které jsem dlouho považoval za seriózní zdroj informací kromě jiného souvisejících s ochranou planety, architekturou, designem, se začaly na konci roku 2018 zaplňovat podivnostmi, které vyvolávali spíše opačný dojem.

Když jsem na tuto skutečnost začal upozorňovat v komentářích, vypařovali se tyto rychleji než Vltavská voda v Temelíně.

A na dotaz proč, přišla jediná odpověď

REKLAMNÍ SDĚLENÍ

Tak díky

KONČÍM, PŘÍJEM

 

Komentáře
  • Můj blog

    Formulář

  • Kategorie